Artykuł sponsorowany

Usługi CNC na służbie reklamy. Przykłady zastosowań

Usługi CNC na służbie reklamy. Przykłady zastosowań

Nie od dziś powszechnie wiadomo, że reklama to dźwignia handlu – reklamują się nie tylko światowe koncerny, ale również dużo mniejsze firmy działające na lokalną skalę. Różne są również stosowane środki reklamowe – wśród nich wymienić należ reklamę zewnętrzną, którą spotkać możemy na każdym kroku w przestrzeni publicznej. Często do jej wykonania wykorzystuje się technologię CNC. Jak ona działa?

CNC – co to takiego?

CNC, czyli Computerized Numerical Control (komputerowe sterowanie urządzeniami numerycznymi) to układ sterowania, wykorzystujący programowalny mikrokomputer do kontroli pracą urządzeń – zazwyczaj obrabiarek, takich jak frezarki, tokarki czy szlifierki. Technologia ta ma liczne zalety. Jakie?

- Przede wszystkim ogromną dokładność w wykonywaniu danego zadania zgodnie z wymaganymi parametrami – wyjaśnia przedstawiciel firmy Noex, specjalizującej się w produkcji materiałów POS – Wystarczy do mikrokomputera obrabiarki wgrać odpowiednio przygotowany projekt i wyposażyć ją w niezbędne narzędzia, a sama wykona pracę, bez udziału operatora. To niezwykle istotne z punktu widzenia masowej produkcji – raz wykonany projekt możemy wykorzystać do wyprodukowania właściwie dowolnej ilości elementów, a każdy z nich będzie miał dokładnie te same parametry w kwestii wymiarów i kształtu. To bardzo istotne z punktu widzenia jakości, szczególnie w przypadku obiektów o skomplikowanych kształtach, ponieważ pozwala znacząco zredukować ilość egzemplarzy nie odpowiadających projektowi. Ponadto obrabiarki CNC pracują z ogromną wydajnością, pozwalając wytworzyć dużą ilość produktów w relatywnie krótkim czasie. Wszystko to przekłada się korzystnie na minimalizację kosztów produkcji.

Zastosowanie obróbki CNC w reklamie

Technologia CNC znajduje szerokie zastosowanie w produkcji materiałów reklamowych. Kluczową rolę odgrywa tutaj frezowanie, pozwalające wycinać różnego rodzaju kształty w płaskich materiałach, takich jak tworzywa sztuczne, drewno i materiały drewnopochodne, metal czy szkło. Przy pomocy frezarek wykonuje się z nich elementy takie jak tablice, szyldy czy litery przestrzenne, z którymi możemy zetknąć się między innymi na fasadach lokali lub wewnątrz biur. Oczywiście, na tym zastosowanie technologii się nie kończy, gdyż mogą one być stosowane w seryjnej produkcji całej masy gadżetów wykorzystywanych w sklepach czy punktach gastronomicznych – nie istnieją właściwie żadne ograniczenia co do zastosowań obrabiarek CNC w branży reklamowej, wszystko zależy wyłącznie od projektu.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.